دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

(92/9/8) تغییرات:

آپدیت شماره 2 و 3 اضافه شد.

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.

به مانند تمامی قسمت های گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است. داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد، حکایت آینده ی آمریکا به مانند کشورهایی شده که خودش روزی به علت ضعیف بودن آن ها ادعای مالکیتشان را داشته بود. مراحلی که بازیکنان در آن به ماجراجویی های خود خواهند پرداخت، بسیار شبیه به همان شیوه هایی است که هر کسی با این سری آشنایی دارد و انتظارش را می کشد. قهرمانان ما در شروع یکی از مراحل که در یک کشتی می باشد باید بمب ها و سلاح هایی که در این کشتی است را پیدا کنند و این کشتی را نابود سازند، در ابتدا آن ها در زیر اقیانوس هستند و ماهی ها و مرجان هایی که تخت سنگ ها را به احاطه ی خود درآورده اند را در مقابل چشمانشان می بینند، سپس آن ها به کف اقیانوس می رسند و گروهی از دشمنان را با شلیک همزمان از بین می برند وسپس باید به کشتی دشمن نفوذ کرده و در زمان گشت زنی نگهبانان جایی را برای پنهان شدن پیدا کنند و تا جایی که می توانند مخفی کاری را در دستور کار خود قرار دهند. چنین تنظیماتی و این نوع دشمنانی که در برابر آمریکا قرار گرفته اند، نه تنها در این بازی بلکه در میان دیگر شوترهای جنگی هم جدید می باشد. چرا که وقتی به دیگر شوترهای جنگی نگاه می کنیم آمریکا تاکنون در برابر کشورهای ویتنام، افغانستان، عراق، پاکستان، خاورمیانه، کره (شمالی و جنوبی)، روسیه، چین، تروریست ها، بیگانگان و زامبی ها قرار گرفته است، اما هرگز به جنگ با کشورهای آمریکای جنوبی برنخواسته است. بنابر این، چنین چیزی امتیازی برای خلاقیت Infinity Ward می باشد. به گفته ی سازندگان بازی Ghosts همانند نسخه چهارم یک انقلاب بزرگ در سبک تیراندازی اول-شخص به وجود می آورد و گیم پلی آن تغییرات زیادی کرده است. این ادعا درباره سبکی که سال هاست به ورطه تکرار افتاده، بسیار بزرگ است و در صورت تحقق چنین وعده ای، حقیقتاً می توان شاهد یک انقلاب بود. 

Call of Duty: Ghosts is an upcoming "first-person shooter" video game from Activision to be the tenth main installment in the Call of Duty series, and the sixth developed by Infinity Ward. The game is to be released for Microsoft Windows, PlayStation 3, Wii U,and Xbox 360 on November 5, 2013,and will be published in Japan by Activision on November 14, 2013.Ghosts will also be the first Call of Duty game available on the PlayStation 4 and Xbox One, as launch titles for both consoles on November 15, 2013 and November 22, 2013 respectively.


تعداد بازديد : 84
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 14:16
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود Police Supercars Racing - بازی مسابقات سوپر کراس پلیس

بازی Police Supercars Racing در شهری به نام Sun City (شهر خورشید) به وقوع می پیوندد که در آن تعداد جرم و جنایت ها روز به روز در حال افزایش است و همین امر باعث شده تا این شهر برای زندگی نا امن باشد. حال پلیس شهر می خواهد کنترل شهر را در دست بگیرد و با تصادفات، جنایات و ... مقابله کند. داستان کلی بازی شامل تعقیب و گریز های پلیس (با ماشین و در سرعت های بالا) می باشد و شما باید ماشین های فوق حرفه ای خودتان را به مقابله ماشین های خلافکاران ببرید! تاکنون بازی های زیادی با موضوع مسابقات اتومبیل رانی پلیس تولید شده اند ولی بازی Police Supercars Racing یک بازی منحصربفرد است که به علت طراحی محیط و موسیقی پس زمینه فوق العاده، به یکی از هیجان انگیزترین بازی های ماشین سواری تبدیل شده است. در این بازی می توانید با زدن دکمه کنترل (CTRL) سمت جپ، لایی بکشید و با دکمه Alt سمت راست صفحه کلید ، آژیر ماشین را روشن کنید. 

ویژگی های بازی  Police Supercars Racing:
- گرافیک سه بعدی مدرن
- بازی فوق العاده اعتیاد آور
- قدرت یو پی اس منحر بفرد
- افکت های ویژه زیبا
- موسیقی متن هیجان انگیز
- و ... 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد بازديد : 65
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 14:13
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود Assetto Corsa Early Access - بازی اتومبیل رانی

بازی کامپیوتر Assetto Corsa یکی از سری بازی های سبک شبیه ساز , ورزشی و اکشن است که توسط Kunos Simulazioni طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . دوست دارید تا در یک محیط واقعی و پر هیجان با یکدیگر به مسابقه بپردازید ؟ پس فرصت را از دست ندهید . این بازی یکی از سری بازی های شبیه ساز نسل بعدی است که سعی شده است در آن تمامی جاده ها و اتومبیل ها به واقعیت بسیار نزدیک باشند . بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی اتومبیل های خود را سفارشی کرده و به صورت تکنفره و یا چندنفره و آنلاین به مسابقه با یکدیگر بپردازید . این طور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است تا هر دو هفته یکبار , بسته آپدیتی برای این بازی منتشر شود که شامل اتومبیل های جدید , آهنگ های جدید و متنوع می باشد .

ویژگی های بازی :

- گرافیک عالی
- وجود بروزترین ماشین های مسابقه ای از بزرگترین شرکت های سازنده
- بیش از ۴۹ تیم با ماشین های کلاسیک- بیش از ۱۰ مسیر مسابقه

- دارای ۱۶ کلاس خودرو با ۳۵ مدل خودروی زیبا
- دارای ۵ حالت مختلف

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد بازديد : 63
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 14:11
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014

(92/11/14) تغییرات:

پچ جدید با عنوان PESEdit 2014 Patch v3.0اضافه شد.

در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

پس از معرفی Konami ،FIFA 14 نیز از PES 2014 رونمایی کرد که در مقایسه با نسخه های قبلی تفاوت های زیادی دارد. در نگاه اول، بارزترین تغییر این نسخه، استفاده از موتور استودیوی Kojima Productions یعنی Fox Engine است که همگی با قابلیت های منحصر به فرد آن آشنا هستیم. بجز آن، تیم بازیسازی PES از موتور جداگانه ای، تنها برای پیاده سازی عملیات های فیزیکی تحت عنوان Barycentre استفاده می کند. از مهم ترین ضعف های این مجموعه در نسل هفتم، هوش مصنوعی پایین بازیکنان حریف بود. به طوری که می توانستید در طی یک مسابقه، 10 بر 0 از رقیب پیشی بگیرید! ولی در PES 2014، با استفاده از موتور جدید، گل زدن به حریف سخت خواهد شد. از دیگر ویژگی های بخش گرافیک، می توان به چهره پردازی دقیق و پرجزئیات فوتبالیست ها اشاره کرد که جای شگفتی دارد.Konami اینبار 6 عنصر کلیدی در ذهن دارد که همه آن ها مربوط به فیزیک توپ و بازیکنان می شوند. یکی از تکنولوژی های تازه این بازی، فناوری Trueball است. همان طور که از اسم آن پیداست، با استفاده از این تکنولوژی فیزیک صحیح توپ پایه گذاری می شود. از دیگر کاربردهای این فناوری، عکس العمل های مختلف فوتبالیست با توجه به موقعیت توپ نسبت به شما است که عملکرد مناسبی را پیش رویتان خواهد گذاشت. دومین سیستم استفاده شده، M.A.S.S است که بازیکنان بخش مهمی از این قسمت را تشکیل می دهند. به این صورت که اندازه قد، مقاومت و وزنشان در نوع حرکتی که انجام می دهند، موثر بوده و این مکانیزم واکنش آن ها را تخمین می زند.سیستم دیگری که در PES 2013 معرفی شده بود، با نام ID System شناخته می شود که چیزی حدود 50 حرکت از فوتبالیست های ستاره جهان را می تواند اجرا کند و این تعداد در PES 2014 افزایش یافته است. با ایجاد یک ترکیب جدید، کاربران قادر خواهند بود تا انواع تاکتیک های مختلف را با کمک 2 یا 3 بازیکن در بخش های کلیدی زمین اجرا کنند. اینبار هم از تکنولوژی HEART استفاده شده که با کمک آن، جمعیت حاضر در ورزشگاه، واکنش خود را نسبت به موقعیت بازی و تیمشان نشان می دهند. Konami به طور رسمی اعلام کرده که شما برای اولین بار شاهد حضور لیگ قهرمانان آسیا در این سری خواهید بود. هنوز اطلاعاتی مبنی بر بخش آنلاین بازی منتشر نشده، اما با توجه به تمام امکانات ذکر شده، حتماً شاهد یک بخش آنلاین مفرح نیز خواهیم بود. به هر حال امسال شاهد رقابت نفس گیر 2 عنوان FIFA و PES خواهیم بود و باید دید که آیا اینبار نیز PES سر تسلیم در مقابل FIFA فرود خواهد آورد یا خیر.
 


منبع: پردیس گیم

Pro Evolution Soccer 2014 official abbreviated to PES 2014, also known in Japan and South Korea as World Soccer: Winning Eleven 2014 is an upcoming association football video game in the latest the Pro Evolution Soccer series, developed and published by Konami. The game was officially announced by Konami on March 10, 2013. The game will feature a modified version of the new Fox Engine.It's slated for a September 19 release date in Europe, and across North America on September 20. The playable demo will become available on September 11 to download.Once again, the UEFA Champions League, UEFA Europa League and UEFA Super Cup competitions are fully licensed in the game, and the First Playable UEFA Europa League without entering Master League, Become a Legend, and/or League. For the first time, the game will feature an exclusive license for the AFC Champions League, the Argentine Primera División,Chilean Primera División, Copa Sudamericana, Recopa Sudamericana and Arabic commentary as well, by Rhaouf Khelif of Al Jazeera Sports., also Argentinean commentary, by Mariano Closs and Fernando Niembro and Chilean Commentary by Fernando Solabarrieta and Patricio Yañez of Fox Sports Latinoamérica.
Konami confirmed that rain will not feature in PES 2014 as well as Stadium Editor and Spanish Stadiums due to EA Sports game's FIFA 14 licences.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 90
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 14:4
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
ندای وظیفه: گروه ضربت | Call Of Duty Strike Team- آندروید

توضیحات بازی: بالاخره پس ازمدت ها بازی پرطرفدار، هیجان انگیز و کم نظیر ندای وظیفه با عنوان Call of Duty®: Strike Team در پلی استوری برای کاربران اندرویدی منتشر شد!! Call of Duty®: Strike Team بازی جدید با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد. هم اکنون سال ۲۰۲۰ می باشد؛ در حالی که در میان ابر قدرت های جهان تنش و درگیری ایجاد شده است ؛ ناگهان ارتشی ناشناخته به کشور آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک فرمانده ی ارتش وظیفه دارید تا دراین جنگ از کشور دفاع کنید! ماموریت شما این است که رهبری یک تیم عملیات ویژه در یک تلاش جهانی برای از بین بردن دشمنان را بر عهده بگیرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی تیراندازی واقعی را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

در این بازی فوق العاده زیبا شما می توانید از میان دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص یکی را با دلخواه انتخاب کنید و پا در میدان نبردی کاملا واقعی بگذارید! در حالت کمپین شما می توانید به صورت تک نفره به جنگ دشمنان رفته و با آنان مبارزه کنید و در حالت زنده ماندن باید برای زنده ماندن خود دست به هر کاری بزنید تا بتوانید خود را زنده نگه دارید! این امکان نیز در بازی فراهم گردیده است تا تیم اعضای گروه خود را با سلاح های جدید و زره های مختلف سفارشی سازی کنید !

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 56
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 14:1
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی هیدن آبجکت In Search of the Lost Temple

توضیحات: امروز یک بازی بسیار جالب در سبکی دوست داشتنی برای شما علاقه مندان بازی قرار می دهیم . بازی هیدن آبجکت In Search of the Lost Temple که یک بازی اعتیاد آور برای شما خواهد بود. در این بازی میبایست به Anna , شخصیت اصلی بازی In Search of the Lost Temple کمک کنید تا بتواند پدربزرگ خود را که دچار بیماری و طلسم عجیبی شده , نجات دهد. برای پیدا کردن معبد باستانی به جستجو در تمامی مناطقی که به ذهنتان میرسد بپردازید تا بتوانید طلسم را باطل و معبد مورد نظر را از طلسم آزاد کنید. هم چنین پیدا کردن و جمع آوری اشیاء گو شده در جستجویتان بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند در رسیدن به مقصد نهایی راهنمای خوبی باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت کافی ببرید….

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 543
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 13:56
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی هواپیمای جنگی Echelon Wind Warriors

توضیحات: یکبار دیگر در سایت ارم دانلود با یک بازی شبیه ساز در خدمت شما هستیم . اینبار بازی شبیه ساز هواپیمای جنگی که نام آن بازی هواپیمای جنگی Echelon Wind Warriors می باشد . شما در این بازی مهیج و پر از هیجان باید از خود و هم رزمان خود در مقابل دشمن محفظت کنید . در این بازی با استفاده از حیله و همچنین ۱۸ هواپیمای جنگی مرگباری که در اختیار دارید می توانید در بمب گذاری و همچنین در ماموریتهای شناسایی شرکت داشته باشید. در این بازی شما باید ۴۰ ماموریت را به اتمام برسانید. پس تا میتوانید دشمنانتان را نابود کنید و امتیاز های لازم برای تسلیح خود را فراهم کنید . امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید….

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 70
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 13:53
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی اساسینس کرید Assassins Creed IV Black Flag

توضیحات: یکی از بهترین بازی هایی که در چند سال اخیر انتشار یافته بازی اساسینس کرید Assassins Creed می باشد . در همان نسخه ی اول اساسینس کرید این بازی بی نظیر محلول شد و همه جا صحبت از این بازی شد. در نسخه های بعدی اساسینس کرید هم موفقیت این بازی ادامه پیدا کرد تا جایی که برخی این بازی را بهترین بازی تاریخ می دانند. در بازی اساسینس کرید Assassins Creed IV Black Flag بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفا میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 69
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 13:48
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران